News:

Masm32 SDK description, downloads and other helpful links
Message to All Guests

Main Menu

GetProcAddress and Process32~ functions.

Started by acake, December 05, 2019, 07:42:30 AM

Previous topic - Next topic

jj2007

Quote from: AW on December 06, 2019, 06:47:44 AMeverybody will receive their portion of Masm Basic crapware

How is your blood pressure, today? I post it mainly to make you happy, José :badgrin:

acake

Quote from: jj2007 on December 06, 2019, 06:01:39 AM
Quote from: acake on December 06, 2019, 04:14:20 AMOui c'est du français, une citation d'Eliphas Levi ;).

You should at least cite him correctly: "la mort prouve l'immortalité, puisque l'être ne peut pas plus cesser d'être que le néant ne peut cesser de ne pas être"

Merci beaucoup pour cette intervention extrêmement pertinente, et je pèse mes mots.
"Dogme et Rituels de la Haute Magie", est un livre que j'ai lu il y a plus d'un ans donc bon, "errare humanum est, perseverare diabolicum" - Pas Sénèque ;).
La mort prouve l'immortalité car l'homme ne peut pas plus cesser d'être que le néant ne peut cesser de ne pas être.

acake

#17
0
La mort prouve l'immortalité car l'homme ne peut pas plus cesser d'être que le néant ne peut cesser de ne pas être.

acake

#18
0
La mort prouve l'immortalité car l'homme ne peut pas plus cesser d'être que le néant ne peut cesser de ne pas être.

acake

Quote from: jj2007 on December 06, 2019, 06:01:39 AM
Quote from: acake on November 25, 2019, 12:21:38 AMIt basically push the string "WinExec\0" into the stack at "[ebp-4]"
So you have given up the idea to use WinExec, and now you are trying your luck with the Process32* stuff? :bgrin:

Not really hahaha
La mort prouve l'immortalité car l'homme ne peut pas plus cesser d'être que le néant ne peut cesser de ne pas être.

jj2007

Hi scriptkiddie, how's life? Have you already learned how to inject your payload into a running process?